خدمات ما

ما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

خدمات حسابداری و حسابرسی

  • مدیریت مالی
  • حسابرسی داخلی
  • تراکنش های داخلی
  • تهیه صورت های مالی
  • مشاوره مالی و سرمایه گذاری
  • حسابداری و تهیه صورت های مالی
  • مشاوره ارائه نرم افزارهای حسابداری و کدینگ بندی
  • انجام کلیه امور حسابداری و معرفی حسابدار تمام وقت و پاره وقت
  • انجام کلیه امور مربوط به حسابرسی
حسابداری-پارس

خدمات مالیاتی

  • انجام کلیه خدمات مالیاتی مودیان
  • ثبت در سامانه جامع تجارت
  • تنظیم و ارسال گزارش معاملات فصلی
  • تنظیم اظهار نامه های ارزش افزوده
  • تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر
  • امور مالیاتی پیمانکاری و مشاغل، پلمپ دفاتر
  • مشاوره مالیاتی و تنظیم لوایح و شرکت در هیات های حل اختلاف  مالیاتی
  • خدمات مالیاتی ویژه اصناف و مشاغل با توجه به قانون جدید تراکنش های بانکی

فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار حسابداری

  • ارتباط با مدیریت شعب متفاوت
  • ارتباط با سیستم حسابداری (حسابداری فروش)
  • ارتباط با سیستم انبار (حسابداری انبار)
  • ارتباط با پورتال (سایت) 
حسابداری-پارس2

خدمات ثبت شرکت

  • انجام تمام امور ثبتی شرکت ها 
  • ثبت شرکت، تغییرات، افزایش سرمایه، ثبت برند

خدمات اداره کار

  • تنظیم لوایح و شرکت در هیات های تشخیص
  • انجام کلیه خدمات منابع انسانی کارفرمایان
  • مشاوره و تنظیم قراردادهای پرسنلی
  • تسویه حساب های پرسنلی
  • مدیریت منابع انسانی
خدمات اداره کار پارس
خدمات تامین اجتماعی پارس

خدمات تامین اجتماعی

  • اخذ مفاصا حساب
  • ارسال لیست بیمه
  • انجام کلیه خدمات تامین اجتماعی کارفرمایان
  • مشاوره و انجام خدمات قراردادهای پیمانکاری
  • مشاوره و انجام خدمات حسابرسی تامین اجتماعی
  • تنظیم لوایح و شرکت در هیات های بدوی و تجدید نظر

با ما نباید هیچ دغدغه برای حسابداری و حسابرسی کسب و کار خود داشته باشید.

در مورد کسب و کارتان به ما بگویید.

سوالات متداول

صاحبان کسب و کارها به ویژه مدیران شرکت‌های تازه تاسیس برای جلوگیری از زیان و جرائم مالیاتی می‌بایست دارای حداقل اطلاعات در زمینه مالی، مالیاتی و حسابداری باشند. مدیران برای آگاهی بیشتر، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشند: ۱- فرآیند و زمان تشکیل پرونده مالیاتی شرکت ۲- فرآیند و زمان پلمپ دفاتر روزنامه و کل ۳- فرآیند نگهداری دفاترحسابداری ۴- فرآیند ارائه گزارشات معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده ۵- فرآیند تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۶- فرآیند دریافت مفاصا حساب مالیات و بیمه

برون سپاری خدمات مالی یکی از روش‌های نوین مدیریتی در شرکت‌ها است. شرکت‌ها به خاطر تعهدات کاری، مسئولیت پذیری، کاهش هزینه‌های استخدامی و پرسنلی، منفعت اقتصادی حاصل از عدم تغییر پرسنل بخش مالی و افزایش بهره وری نیروی‌های انسانی خود، افزایش سطح کیفی و کمی گزارشات مالی تمایل به عقد قرارداد با یک شرکت حسابداری و تیم مالی خبره و معتبر با هدف رسیدن به تعالی سازمانی و پیشرفت و رشد مجموعه دارند.

به دلیل گستردگی و حجم بالای اطلاعات مالی و قوانین مالیاتی، بهتر است کادر مالی از افرادی با مسئولیت و متعهد و متخصص تشکیل شده باشد. با توجه به حساسیت و اهمیت بالای این امور، پیش می‌آید که کادر مالی یک شرکت احتیاج به مشاوره‌های تخصصی در مورد مالیات، بیمه، نرم افزارهای مالی، حسابرسی و غیره داشته باشند که به طور معمول مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات حسابداری، به خاطر روابط قوی و موثری که با جامعه حسابداری، حسابرسی و مالیاتی دارند. دارای توان بهتری نیز نسبت به حل و رفع نیاز شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی است.

شرکت حسابداری پارس برای اعزام حسابدار قادر است از سطح کمک حسابدار تا مدیر مالی خبره را در محل کار مشتریان اعزام یا مستقر کند که این امری توافقی و با بررسی نیازهای مشتری صورت می‌پذیرد.

بله. بر اساس توافق طرفین قرارداد معتبر به امضای مدیران خواهد رسید.

شرکت حسابداری ما به صورت تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، دورکاری و سایر روش های ابداعی و توافقی به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

بله. بعد از اعزام حسابدار، با هدف افزایش کارایی و عملکرد حسابدار، فعالیت و اجرای ایشان توسط موسسه حسابداری یکتا محاسبان پارس نظارت و پشتیبانی می‌شود.

روند و مراحل کاری ما

نیازسنجی

گام نخست در برقرری ارتباط با کارفرمایان اعلام نیاز چه  در حوزه مالی و چه در حوزه مالیاتی به موسسه می باشد متاسفانه  بسیاری از کسب کارها تا زمانی که به دغدغه یا همان چالش در ساختار مالی نرسیده اند ازاعلام نیاز به حتی مشاور امتناع می ورزند بنابراین گام نخست همان اعلام نیاز توسط صاحبان کسب و کار و رسالت موسسه پاسخ صحیح و دقیق به این نیاز سنجی می باشد.

مشاوره

 زمانیکه توسط صاحبان کسب و کار به موسسه اعلام نیاز گردید، مشاوران موسسه سریعا به برگذاری جلسات مشاوره و دریافت اطلاعات  و بررسی چالش های سیستم مالی و مالیاتی اقدام خواهند کرد و مشاوره های لازم را ارائه  خواهند نمود.

تنظیم قرارداد

پس از برگزاری جلسات مشاوره قرارداد ارائه خدمات مالی یا مالیاتی تنظیم می گردد در این قرارداد نوع خدمت ومدت زمان انجام خدمات توافق وارائه می شود.

شناسایی نقاط قوت و ضعف

پس ازعقد قراداد اولین مرحله در سازماندهی به این ساختار های نامتقارن شناسایی نقاط ضعف و قوت هر مجموعه می باشد  به این نحو که موسسه به هر یک از  واحد های داخلی مالی مراجعه و ضمن بررسی سیر مراحل کاری و انطباق آن با استاندارد های حسابداری گزارشی را تهیه و بر اساس آن گزارش اقدام به اصلاحات خواهد نمود.

طراحی دپارتمان مالی

پس از شناسایی نقاط قوت ضعف بر اساس سیاست های داخلی هر مجموعه ای  و باز متناسب با استاندارد های حسابداری  الگوی دپارتمان مالی  طراحی و به مدیریت ارائه می گردد.

ارائه و استقرار

فرآیند نهایی یا همان خدمت اصلی پارس ارائه عینی و واقعی از ساختار هایی که ارائه کرده است می باشد  می توان گفت هنر اصلی یک موسسه مالی یا به زبان ساده یک مدیر مالی موفق اجرای  سیستم مالی متناسب با اعلام نیازی که توسط صاحب کسب وکار  شده است می باشد و این هنر زمانی ارزش می یابد که این اجرا متداوم و این ساختار غیر قابل نفوذ باشد.

در مورد کسب و کارتان به ما بگویید...

0915-5107031

ما در 20 سال فعالیت حرفه ای با افتخار توانسته ایم اعتماد شما را بدست آوریم که از هر اندوخته دیگری برایمان ارزشمند تر است؛ به این اندوخته می بالیم.

از شما دعوت می کنیم برای امور حسابداری و مالی کسب و کارتان، روی تیم باانگیزه ما حساب کنید.

تماس با ما

اسکرول به بالا